Konverzační soutěž v AJ – výsledky 1. kola

Minulý týden proběhlo 1. kolo Konverzační soutěže v anglickém jazyce. V tomto kole se testují poslechové dovednosti.

Ve čtvrtek se v kategorii II.B (osmé a deváté třídy – 3.A a 2.C) sešlo 20 žáků, aby si otestovali poslech. Pro jejich kategorii jsme vybrali test podobný maturitnímu a musíme všem gratulovat, protože by zvládli maturitu na výbornou a jen někteří by měli z poslechu dvojku.

Postupující do 2. kola, které bude 18.1.2018 první a druhou vyučovací hodinu v učebně 314:

1. – 4.místo – 23 body – Indráková Daniela (3.A), Kirschnerová Izabela (2.C), Kotajny Jakub (2.C), Přeček Vojtěch (3.A)
5. – 6.místo – 22 body – Hložek Jakub (3.A),Myrdacz Pavel (3.A)
7. – 10.místo – 21 bod – Lačík Marcel(2.C), Sobol Ondřej(2.C), Švaňová Barbora (2.C), Tomoszek Lukáš (2.C)

V ústním kole je čeká kreativní práce s neznámým obrázkem, řešení zadané situace (rozhovor s porotci) a pohovor na základě jednoho z vylosovaných témat.

· Sports, Games and Keeping fit
· Books? Films? Music? – Culture in the 21-st century
· What is in Fashion Today? (Outfit, Gadgets, Lifestyle)
· The Internet – a Friend or an Enemy?
· Famous Czechs (Some Great Personalities)

O kategorii III.A byl v pátek zájem ještě větší. 44 studentů vyššího gymnázia jsme museli rozdělit na dvě skupiny a výsledky byly neméně překvapivé a potěšující. Poslech byl na úrovni C2, tedy rodilých mluvčích, přesto se některým podařilo ztratit pouze půl bodu.

Postupující do 2. kola, které bude 18.1.2018 první a druhou vyučovací hodinu v klubovně:

1. místo: 13,5 b. – Nela Kantorová a Terezie Czepczorová (obě 5.A)
2. místo: 12.5 b. – Alexander Šimon, Matěj Fonš, Lukáš Kawulok (všichni 4.A), Anna Bojková (2.D)
3. místo: 12 b. – Lukáš Míra (4.A)
4. místo: 11.5 b. – Kateřina Rusnoková (4.A), Klára Foltýnová (3.D), Ondřej Hložek (3.C)
5. místo: 11 b. – Jan Szopa (3.E)

V ústním kole je čeká kreativní práce s neznámým obrázkem,řešení zadané situace (rozhovor s porotci) a pohovor na základě jednoho z vylosovaných témat.

•Housing in the Czech Republic in comparison to the English-speaking countries
•Holidays, customs, special days in my country and the English-speaking countries
•Movies, cinema, culture
•Books and the world of literature
•Health, healthcare, keeping fit
•The media and communications
•Money matters – economical and ethical aspects
•Education. School life
•Sports. Sport events, personalities
•Relationships. The person I admire

Všem soutěžícím děkujeme za účasti a postupujícím držíme do dalšího kola palce.